Detail prezenčního kurzu Zpět na přehled kurzů

Jak připravit a vést dokonalé AC

Co získáte: Návod na přípravu a realizace „assessment centre“ pro realitní kancelář, které přináší mnohem spolehlivější způsob výběru než klasické rozhovory a to i ty, které mají přívlastek „behaviorální“.

 Metodika „assessment centre“ poskytuje komplexní informaci o předpokladech a schopnostech vybíraného člověka. S vysokou mírou pravděpodobnosti ukazuje, jak se bude daný člověk chovat v reálných praktických situacích. Pokud AC dobře zohledňuje požadované kompetence makléře a pokud jsou tyto kompetence správně Identifikovány a „změřeny“ na základě cíleně navozených situací, pohybuje se pravděpodobnost úspěšného výběru mezi 70 – 90%. Výběr pomocí AC kombinuje skupinovou a individuální formu a zpravidla probíhá ve dvou a více kolech. Z hlediska časové vyžaduje jen o málo větší časovou investici než klasické výběrové či přijímací rozhovory.

Cílová skupina: osoba v kanceláři zodpovědná za celý nábor makléřů nebo alespoň jeho akviziční část

Společnost: Smarter, s.r.o.

  • Česká společnost působí na trhu v oblasti vzdělávání a poradentsví již více než 13 let v ČR, SR, Maďarsku a Polsku
  • Má 17 interních zaměstnanců a 30 převážně interních nebo exkluzivně spolupracujících lektorů
  • je orientována na profesní rozvoj formou Assessment a Development center, Mystery Shoppingu, sociologických a psychologických šetření a především realizací tréninkových a koučovacích projektů se zaměřením na: obchodní, prodejní dovednosti a manažerské dovednosti, komunikační, prezentační a lektorské dovednosti
  • smarter.cz

Lektor: Aleš Kabátek

  • Managing Partner společnosti SMARTER.
  • Profesí sociolog s bohatou manažerskou praxí.
  • Vede tréninky v oblasti managementu, ve kterých spojuje „tvrdé“ a „měkké“ dovednosti. Metodicky připravuje AC a DC a je jejich hodnotitelem.
  • Dvacetileté zkušenosti lektora využívá při tréninku lektorů.
  • Koučuje vrcholové manažery v českých, slovenských i nadnárodních firmách (PwC, Deloitte, Baumax, Škoda Auto, Čepro, Rodamco aj.
  • Je publikačně činný (VŠ skripta sociologie, publikace Obchodní a manažerská prezentace, Grada 2010 aj.).

 

Program: 

  • Interview nebo Assessment centre – co je co? Jaké to má výhody a nevýhody? (brainstorming)
  • Jak a kde hledat lidi s odpovídajícími předpoklady? (skupinová diskuze)
  • Kdo je správný člověk pro RE/MAX? – vytvoříme model ideálního makléře? (Tvorba kompetenčního modelu)
  • Jak ho poznáme podle chování? Bude se hodit právě k nám?
  • Které kompetence prozradí, když…udělá, řekne…a co první dojem?
  • Jak „měřit předpoklady“ a „výkony“ v AC? Příprava „záznamního listu“
  • Sestavení společného univerzálního modelu Assessment centra RE/MAX
  • Cvičení z oblasti: příprava rolové hry /modelové situace, jak jednotlivé aktivity posuzovat, práce s otázkami na AC 

Lehké občerstvení (káva, voda, čaj) v ceně kurzu.

 

 

 

 

Cena: 4 200bez DPH5 082vč. DPH

Termíny:

Žádný termín nebyl vypsán.

Mám zájem o kurz

Kurz byl přidán do košíku
Košík již tuto položku obsahuje