Detail prezenčního kurzu Zpět na přehled kurzů

Jak uvést nováčka a jak o něj nepřijít

Co získáte: Naučíte se, jak pečovat o nové příchozí makléře. Budete vědět, jak by měl ideálně proces vypadat, jakými formami předávat informace a know-how, abyste dokázali celý proces korigovat tak, aby makléř zůstal a zároveň byl úspěšný.

Cílová skupina: osoba v kanceláři zodpovědná za celý nábor makléřů nebo alespoň jeho akviziční část

Společnost: Smarter, s.r.o.

  • Česká společnost působí na trhu v oblasti vzdělávání a poradentsví již více než 13 let v ČR, SR, Maďarsku a Polsku
  • Má 17 interních zaměstnanců a 30 převážně interních nebo exkluzivně spolupracujících lektorů
  • je orientována na profesní rozvoj formou Assessment a Development center, Mystery Shoppingu, sociologických a psychologických šetření a především realizací tréninkových a koučovacích projektů se zaměřením na: obchodní, prodejní dovednosti a manažerské dovednosti, komunikační, prezentační a lektorské dovednosti
  • smarter.cz

Lektor: Stanislav Termann

  • Senior Manager společnosti Smarter, zkušený lektor, kouč a poradce manažerů.
  • Profesí psycholog, který se zaměřuje na problematiku řízení lidí, komunikace a týmové spolupráce.
  • Před dráhou lektora a kouče ve společnosti Smarter byl personálním ředitelem společnosti PĚKNÝ- UNIMEX (výroba koření AVOKÁDO), výkonný ředitel společnosti SECURITAS (bezpečnostní agentura) a Výkonný ředitel AUTO ESA (prodejce automobilů).
  • Odborníkem na tréninky v oblasti vedení lidí – jejich náboru, nástupu a  dalšího řízení.
  • Dnes pracuje pro velké klienty jako je ČEPS, ČD-Telematika, ČD - Cargo, ČSOB, Škoda Auto, Baumax, Deloitte, Hochtief, SGEF.
  • Je autorem publikace „Umění přesvědčit a vyjednat“, Grada 2002.

Program:

  • Co a kdy nováčkovi ukážeme – jak sestavit adaptační plán aneb co kdy bude umět? Aneb 4 měsíce na cestě k úspěchu
  • Ukážu – kontroluju – chválím - potřeba direktivy, koučingu a kontrolingu v průběhu adaptace, zpětná vazba jako nástroj pro rozvoj nováčka.
  • Sestavení „prototypu trvale udržitelného makléře“ – jak zajistíme, že s námi nováček zůstane a bude navíc dosahovat dobrých výsledků?
  • Tvorba kompetenčního modelu makléře – na čem nám záleží? Jaké jsou klíčové dovednosti?
  • Rozvíjení kompetencí – jaký rozvoj můžeme zajistit? Čím podpořit naděje – otázka talentu v prostředí realit

Lehké občerstvení (káva, voda, čaj) v ceně kurzu.

 

 

 

 

Cena: 4 200bez DPH5 082vč. DPH

Termíny:

Žádný termín nebyl vypsán.

Mám zájem o kurz

Kurz byl přidán do košíku
Košík již tuto položku obsahuje