Detail prezenčního kurzu Zpět na přehled kurzů

Jak moderně a účelně oslovovat budoucí makléře

Co získáte:

  • Získáte představu o moderních trendech v oslovování lidí
  • Odnesete si konkrétní rady, jak si vytvořit atraktivní profil (svůj a kanceláře) na sociálních sítích
  • Získáte recept, jak vyrobit koktejl různých náborových aktivit s ohledem na různé cílové skupiny
  • Obdržíže užitečné tipy, jak efektivně zvládnout první kontakt a nevylekat kandidáta

 Lektor: Petr Hošek

  • Více než 12 let působí v oblasti rozvoje a vzdělávání lidí jako trenér, kouč, moderátor, supervizor
  • 8 let na pozici Learning&Development Managera v britské farmaceutické firmě
  • Dlouhodobá zkušenost s výběrem lidí

Cílová skupina: osoba v kanceláři zodpovědná za celý nábor makléřů nebo alespoň jeho akviziční část

Program: 

  • Ukážeme vám nové trendy v oslovování - tzv. online HR marketing
  • Budeme řešit jak vysílat do éteru spontánní zprávy, jak funguje vaše franšíza, tak aby nalákala budoucí makléře
  • Připravíme si společně vlastní atraktivní profil na LinkedIn
  • Vybereme vhodné ingredience koktejlu náborových aktivit pro klíčové cílové skupiny
  • Připravíme společně „kuchařku“, jak zvládnout první kontakt – především formou vzkazu na sociálních sítích, emailu či prostřednictvím telefonního hovoru (a to jak u „běžných kandidátů“, tak u makléřů od konkurence)

Lehké občerstvení (káva, voda, čaj) v ceně kurzu.

 

 

 

 

Cena: 4 200bez DPH5 082vč. DPH

Termíny:

Žádný termín nebyl vypsán.

Mám zájem o kurz

Kurz byl přidán do košíku
Košík již tuto položku obsahuje